بهترین متخصص پوست بهشهر + معرفی دکتر پوست در بهشهر

بهترین متخصص پوست بهشهر

پزشکان متخصص پوست در بهشهر

1- دکتر اکبر موسی زاده حلیم

ویزیت آقای دکتر موسی‌زاده روزهای شنبه و چهارشنبه عصرها و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه صبح‌ها است.

آدرس: خیابان امام، روبروی داروخانه شبانه روزی، مجتمع گلستان

شماره تماس: 34535457 – 011

2- دکتر حسینعلی برزگر

متخصص پوست، مو زیبایی و لیزر

روزهای ویزیت دکتر برزگر متخصص پوست بهشهر شنبه تا چهارشنبه صبح و عصر است.

ساعت کاری ایشان صبح‌ها از ساعت 10:30 تا 12:30 و عصرها از ساعت 16:30 تا 20:30 است.

آدرس: چهار اره فرمانداری، مجتمع دارالسلام

شماره تماس: 34533080 – 011

3- دکتر حسین زاده

آدرس: بهشهر، خیابان امام، جنب پاساژ لاله

شماره تماس: 34534544 – 011

بهترین متخصص پوست بهشهر کیست

در انتخاب دکتر پوست و مو به این نکته توجه داشته باشید که دو نوع دکتر پوست وجود دارد؛ دسته اول پزشکان عمومی با گرایش پوست و مو و دسته دوم متخصصان پوست و زیبایی هستند. اگر حساسیت بالایی در انتخاب دکتر پوست خوب در بهشهر دارید حتما به سراغ متخصص بروید. همان‌طور که می‌دانید هر پزشک در یک زمینه خاص تبحر دارد و به اصطلاح در آن زمینه متخصص می‌شود. یک دکتر پوست نیز در سه رشته زیبایی و لیزر، کاشت مو و ضایعات پوستی می‌تواند تخصص بگیرد. بنابراین برای انتخاب پزشک خود بهتر است از نوع کار تخصصی وی اطمینان حاصل کنید.

از آنجاییکه طبق قانون، پزشکان اجازه تبلیغات ندارند هیچ دکتری نمی‌تواند خود را به عنوان بهترین پزشک معرفی کند. بنابراین وقتی در اینترنت به دنبال بهترین دکتر در یک رشته یا در یک شهر خاص هستید نباید انتظار پیداکردن نام یک پزشک را در یک سایت داشته باشید. مطمئن‌ترین روش برای این کار پرسش از دوستان است. یک روش دیگر استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. خوشبختانه با گسترش نفوذ اینستاگرام در بین مردم به راحتی می‌توانید سوال خود را در قالب یک پست اینستاگرام با همشهریان خود به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید در انتخاب بهترین دکتر پوست و مو در بهشهر به شما کمک کنند.

پوست و مو و درمان طب سنتی 

اگر مطالب قبلی معرفی پزشکان بهشهر را مطالعه کردید باشید در انتهای هر مقاله اشاره کوچکی به روش‌های طب سنتی شده است. باور من این است با کمی صبر و حوصله می‌توان از این روش‌ها به پاسخ مطلوب رسید. استفاده از داروهای شیمیایی در کوتاه مدت ممکن است راه‌حل مناسبی برای پوست یا مو باشد اما به عنوان یک روش پایدار و بلندمدت مثمر ثمر نیست.

این مهم را درنظر داشته باشید استفاده از گیاهان دارویی و درمان طب سنتی زمان‌بر است. بسته به بیمار و پیشرفت بیماری گاها ممکن است دوره درمان تا 6 ماه به طول بیانجامد.

برای اینکه بتوانید انواع مختلف بیماری‌های پوست و مو را درمان کنید باید ریشه بیماری را تشخیص دهید. زیرا بسیاری از نشانه‌هایی که خود را به صورت عوارض پوستی نمایان می‌کنند علل داخلی دارند. به همین دلیل است که اکثر بیماری‌های پوستی با قطع کردن دارو، دوباره به وجود می‌آیند. بنابراین به جای برطرف کردن نشانه‌ها به دنبال پیداکردن علت بیماری باشید و ابتدا آن را درمان کنید.

چند نمونه از کلیپ‌های دکتر خیراندیش درباره پوست

1- علت چروک صورت و درمان آن در طب سنتی

 

 2- خشکی و خارش پوست در طب سنتی

 

قبل از انتخاب بهترین متخصص پوست بهشهر در مورد روش‌های درمان سنتی بیشتر سرچ کنید. اگر پاسخ موردانتظار خود را دریافت نکردید سپس نزد پزشک بروید.

 مطالب پیشنهادی بعدی برای مطالعه

دکتر زنان خوب در بهشهر

چشم پزشک در بهشهر

Leave a Comment